هزینه و قیمت آیلتس 1402- 2023

هزینه آزمون آیلتس 1402 2023


0

افزایش مجدد قیمت آزمون آیلتس
افزایش مجدد قیمت آزمون آیلتس آموزش آیلتس ، راهنمای آزمون آیلتس

 

قیمت برگزاری آزمون آیلتس سال 1400 (2021)

قیمت آزمون آیلتس در سال 1400 (2021) و قیمت برگزاری آزمون آیلتس در ایران طبق اطلاعیه سازمان سنجش از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ هزینه آزمون ایلتس به ۶۱,۵۱۰,۴۰۰ ریال (شصت و یک میلیون و پانصد و ده هزار و چهارصد ریال) افزایش یافت.

همان گونه که در این سایت اعلام شد، وجه واریزی از سوی داوطلبان جهت ثبت‌نام در آزمون آیلتس، به صورت علی‌الحساب می‌باشد و این بدان معناست که چنانچه تغییری مبنی بر افزایش یا کاهش در نرخ ارز از سوی بانک مرکزی اعلام گردد، تا قبل از زمان آزمون، مراتب اطلاع رسانی انجام خواهد شد و مابه‌التفاوت نرخ قطعی ثبت‌نام از داوطلبان اخذ و یا به آنان عودت داده می‌شود.
اگر شما نیز متقاضی آزمون آیلتس هستید پیشنهاد میکنیم حتما دانستینی های قبل از آزمون آیلتس را مطالعه نمایید و اگر بدنیال کسب نمره ی 8 در آیلتس هستید حتما 10 نکته اساسی برای گرفتن نمره 8 در آزمون آیلتس را مشاهده کنید.

 

 

آیا به دنبال شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس می‌باشید؟ کلاس‌های حضوری و آنلاین آکادمی نوبل، بهترین پیشنهاد ما برای کسب مهارت در تمامی بخش‌های آزمون آیلتس و درنتیجه رسیدن به نمره دلخواه در این آزمون است که از این طریق با کمک اساتید مجرب و حرفه‌ای به آمادگی کافی دست خواهید یافت.

 

جهت ثبت درخواست مشاوره و تعیین سطح رایگان در آکادمی زبان نوبل کلیک کنید