مهاجرت به نیوزلند از طریق آزمون آیلتس

مهاجرت به نیوزلند از طریق آزمون آیلتس


بهترین روش مهاجرت به نیوزلند از طریق تحصیل و کار، کسب مدرک آیلتس است. دفتر مهاجرت نیوزلند، مدرک آزمون آیلتس را به عنوان معتبرترین مدرک برای دریافت ویزا قرار داده است. در واقع، کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و موسسات آموزشی معتبر در نیوزلند از این آزمون به عنوان سنگ محک اصلی جهت مهاجرت بهره می‌گیرند.

حداقل نمره مورد نیاز در آزمون آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند، به شرایط ویزا و همچنین موسسه و یا دانشگاهی که در آن قصد تحصیل و یا کار را داشته باشید، بستگی دارد. ویزاهای مختلف به نمرات متفاوتی در آزمون آیلتس نیاز دارند. شما بسته به الزامات تعیین شده توسط موسسه مورد نظر، می‌توانید آیلتس جنرال و یا آیلتس آکادمیک را انتخاب کرده و سپس حداقل نمره مورد قبول آن را بررسی کنید.

 

آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند
آیلتس برای مهاجرت به نیوزلند

 

رزرو تاریخ آزمون

۱۶ مرکز آزمون در نیوزلند که زیر نظر موسسات آموزشی مختلف کار می‌کنند، در حال برگزاری این آزمون می‌باشند.

 

آمادگی در آزمون آیلتس

آمادگی در این آزمون، از مهم‌ترین بخش محسوب می‌شود. در مقاله حاضر، منابع رایگان جهت بهبود ارتقای سطح زبانی شما ازجمله نمونه سوالات بخش آزمونی و مفاد آموزشی و همچنین اطلاعات مورد نیاز آزمون آیلتس برای شرکت‌کنندگان، گردآوری شده است. این نمونه سوالات شامل سوالات بخش شنیدار، خواندن، نوشتار و بخش شفاهی است. علاوه بر این، نمونه سوالات را می‌توانید از مراکز آزمون با پرداخت هزینه، تهیه کنید.

 

مهاجرت به نیوزلند از طریق آزمون آیلتس
مهاجرت به نیوزلند از طریق آزمون آیلتس

 

آیا زبان انگلیسی زبان مادری شما محسوب می‌شود؟

چنانچه زبان انگلیسی زبان مادری شما است، شرکت در آزمون آیلتس برای شما آسان‌تر است. از آنجایی که تمام عمر خود را از این زبان استفاده می‌کنید هنگام شرکت در آزمون، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. اما چنانچه قصد دارید نمره بالاتری را کسب کنید بهتر است با چهارچوب کلی آزمون آشنا شوید.

آیا به دنبال شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس می‌باشید؟ کلاس‌های حضوری و آنلاین آکادمی نوبل، بهترین پیشنهاد ما برای کسب مهارت در تمامی بخش‌های آزمون آیلتس و درنتیجه رسیدن به نمره دلخواه در این آزمون است که از این طریق با کمک اساتید مجرب و حرفه‌ای به آمادگی کافی دست خواهید یافت.

 

 

جهت ثبت مشاوره رایگان در آکادمی زبان نوبل کلیک کنید