یادگیری زبان فرانسوی و دسترسی به یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها

یادگیری زبان فرانسوی و دسترسی به یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌ها


چرا زبان فرانسوی یاد بگیریم؟

در قرن بیستم، شنیدن اصطلاحات فرانسوی در همه جای دنیا رایج شده است. این زبان، زبان عشاق است. تاثیرگذارترین انقلاب‌های ادبی در طول تاریخ، به زبان فرانسوی است. با داشتن فرهنگی غنی در زمینه ادبیات، این کشور نقش اصلی در تاریخ جهان ایفا کرده است.

علاوه بر این، فرانسه در میان سایر کشورهای اروپایی، قطب اصلی صنعت توریسم محسوب می‌شود. به دلیل داشتن تاریخچه‌ای غنی، فرانسه جزو تاثیرگذارترین کشور اروپایی به حساب می‌آید. با یادگیری زبان فرانسوی امکان مهاجرت به کانادا، سوئیس، بلژیک و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و آفریقایی را نیز خواهید داشت.

 

یادگیری زبان فرانسوی و دسترسی به یکی از غنی‌ترین و مهمترین فرهنگ های اروپایی
یادگیری زبان فرانسوی و دسترسی به یکی از غنی‌ترین و مهمترین فرهنگ های اروپایی

 

اگر قصد سفر به کشور فرانسه را دارید بهتر است یادگیری این زبان را شروع کنید

اگر حتی قصد سفری کوتاه مدت به این کشور را دارید، یادگیری این زبان برای برقراری ارتباط با فرانسوی‌زبانان الزامی است. تجربه زبان‌آموزی در کشور فرانسه نشانگر این امر است که فرانسوی‌زبان‌ها با افرادی که در کشورشان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، برخورد سردی دارند. هرچند سفر به این کشور و یا فرهنگ غنی آن را نمی‌توان تنها دلیل یادگیری این زبان بشمار آورد اما از آنجا که فرانسوی‌ها عرق خاصی به زبان خود دارند، تمایلی به صحبت کردن به زبان انگلیسی را ندارند و حتی تلاشی هم برای یادگیری زبان انگلیسی انجام نمی‌دهند. علاوه بر این در این کشور قوانین سختگیرانه‌ای مبنی بر پخش تعداد معینی از آهنگ‌ها و واژگان غیرفرانسوی در رادیو و روزنامه دیده می‌شود. هرچند که برخی از این قوانین لغو و برخی نیز آسان گرفته می‌شوند. با این حال این رفتار تدافعی طی چند دهه گذشته شکاف عمیقی در سطح زبان انگلیسی میان فرانسوی ها و دیگر همتایان اروپایی آن‌ها ایجاد کرده است.  زمانی که فرانسوی‌ها طی تلاشی بیهوده به دنبال محافظت از زبان خود بودند، کشورهای دیگر از جمله هلند، راه دیگری را پیش گرفتند. در این کشور فیلم‌های تلویزیونی فقط به زبان اصلی (اغلب انگلیسی) با زیرنویس نمایش داده می‌شوند در حالی که در فرانسه حتی شعارهای تبلیغاتی نیز باید به زبان فرانسوی ترجمه شوند زیرا فرانسوی‌ها در زبان انگلیسی به شدت ضعیف هستند.

بنابراین دلایل زیادی برای یادگیری زبان فرانسوی وجود دارد. فرانسوی، زبانی بسیار شیرین و زیباست که در بسیاری از مکان‌های باشکوه دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و یادگیری این زبان دسترسی به یکی از غنی‌ترین و مهمترین فرهنگ های اروپایی را ایجاد می‌کند.

 

اگر قصد دارید یادگیری زبان فرانسوی را با کیفیت بالا و به طور جدی شروع کنید، پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس‌های حضوری و آنلاین آکادمی نوبل می‌باشد.  با کمک اساتید مجرب و حرفه‌ای نوبل می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید و در مسیر درست قرار بگیرید.

 

 

جهت ثبت درخواست مشاوره و تعیین سطح رایگان در آکادمی زبان نوبل کلیک کنید