بهترین آهنگ های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین آهنگ های فرانسوی

بهترین آهنگ های فرانسوی برای آموزش زبان فرانسه. سعی کنید متن آهنگ ها را همزمان با پخش آهنگ نگاه کنید و با آهنگ بخوانید یا میتواند به کمک یوتیوب اقدام به پخش آهنگ با زیرنویس فرانسه نمایید و بارها آهنگ ها را گوش کنید تا آن را از حفظ بخوانید
به معنای هر کلمه و تلفظ آن دقت کنید تا موقع همخوانی با توجه به معنی و ترجمه متن آهنگ را بخوانید.

اگر فکر میکنید که یادگیری زبان فرانسه کار دشوار و سختی میباشد باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید، متاسفانه امروزه مؤسسات و اساتید زیادی هستند که با روش های نادرست و دشوار باعث دلسردی زبان آموزان و علاقه مندان این زبان زیبا میشوند و باعث این تفکر میشوند که زبان فرانسه، زبانی سخت و دشوار است و یادگیری آن نیازمند زمان، هزینه و تلاش زیادی است.

اما باید بگوئیم، نه تنها آموختن این زبان سخت و دشوار نیست، بلکه اگر با روشی خوب و راهنمایی تخصصی اساتید مجرب آموزش زبان فرانسه اقدام به یادگیری این زبان نمایید باعث لذت بردن و سرعت در یادگیری شما میشود.

چرا گوش دادن به آهنگ های فرانسوی به یادگیری زبان و تقویت مکالمه ما کمک میکند؟

با توجه به تحقیقات زیادی که در این زمینه شده است ، مغز انسان کلمات را توسط آهنگ و موسیقی بهتر یادآوری و در حافظه ثبت میکند و موسیقی باعث افزایش خلاقیت و تمرکز میشود.

از طرفی موسیقی و زبان یک کشور باعث میشود تا درک بهتر و عمیق تری از فرهنگ و گویش آن زبان بدست بیاوریم و فاصله ای که بین تلفظ خشک و کتابی ما با مکالمه سریع و عامیانه آن زبان دارد کم بشود.

Indila – Love Story

(داستان عشق)

Indila - Love Story (داستان عشق)

آدیلا سدرایا با نام هنری ایندیلا ترانه سرا و خواننده فرانسوی. مادربزرگ ایندیلا آوازه خوان عروسی ها در فرانسه بود و خود متولد پاریس است.
با توجه به ریتم ملایم و آهسته و بیان مشخص و واضح او این آهنگ برای سطوح مقدماتی به بالا مناسب میباشد و کمک خوبی برای یادگیری زبان فرانسوی میباشد.

Indila – Love Story

(داستان عشق)

اهنگ آخرین رقص برای یادگیری زبان فرانسه

آهنگ فرانسوی Derniere danse (آخرین رقص) یکی از معروفترین آهنگ های فرانسوی میباشد. مردم فرانسه این آهنگ را بنام آهنگ فرانسوی دانس دانس میشناسند.
با توجه به بیان واضح کلمات و سرعت متوسط آهنگ این آهنگ برای سطوح مقدماتی رو به بالا بسیار مناسب است

زبان فرانسه

ZAZ - Je veux (من می خواهم)

اهنگ فرانسوی Je veux از ZAZ جزو معروف ترین آهنگهای فرانسوی که به احتمال خیلی زیاد آن را زیاد شنیده اید، خوانندگان زیادی از جمله خوانندگان ایرانی نیز این ترانه ی زیبا را با نام من میخواهم را اجرا نموده اند.

زبان فرانسه

Yves Montand - Sous Le Ciel De Paris (زیر آسمان پاریس)

یو مونتاند Yves Montand، بازیگر و خواننده مشهور فرانسوی که اصالت ایتالیایی دارد، یک شاهکار کلاسیک به تمام معنا برای کسانیکه به موسیقی کلاسیک علاقه دارند. با توجه به کلاسیک بودن این آهنگ درک و متوجه شدن آن بسیار آسان و شفاف است که برای تمامی سطوح از مقدماتی تا پیشرفته شنیدن آن پیشنهاد میشود.

آهنگ پاپ فرانسوی

Angèle feat. Roméo Elvis - Tout Oublier(باید همش رو فراموش کرد)

آنجل خواننده جوان فرانسوی که حرف های زیادی برای گفتن در عرصه موسیقی دارد و همیشه بخاطر کلیپ های منحصربفرد و متفاوتش کاملا قابل توجه محافل هنری و موسیقیایی فرانسوی و غیر فرانسوی و تیترهای جنجالی است. سبکی کاملا متفاوت، با ریتمی بسیار عالی و مشخص که در این آهنگ با  Roméo Elvis همکاری داشته است.

اگر قصد دارید یادگیری زبان را با کیفیت بالا و به طور جدی شروع کنید، بهترین پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس‌ و دوره های آموزش آنلاین زبان فرانسه در آکادمی نوبل می‌باشد. با کمک اساتید مجرب و حرفه‌ای نوبل می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید و در مسیر درست قرار بگیرید.

میدانید با روش براش آپ نوبل میتوانید در سریعترین زمان ممکن و با نصف هزینه دیگر موسسات و آموزشگاه ها میتوانید زبان فرانسه را یاد بگیرید؟

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .