چرا تعیین سطح

تعیین سطح زبان


لطفا برای تعیین سطح ها ابداً استرس نداشته باشید، چون تعیین سطح اصلا امتحان نیست، تلاش کنید همون چیزهایی که بلدید و یا بلد نیستید را به مصاحبه کننده نشون بدید و بعدش سر کلاسی بشینید که از زبان خوندنتون نهایت لذت را ببرید.

 

 

تعیین سطح زبان برای شروع یک دوره موفق ضروری است
تعیین سطح زبان برای شروع یک دوره موفق ضروری است

 

اصولاً چون بعضی ها فکر می کنند تعیین سطح یک نوع امتحان است و امتحان ها همه استرس زا هستند از تعیین سطح گریزانند و به همین دلیل خیلی ها تلاش می کنند خودشون را تو شرایط تعیین سطح و امتحان قرار ندن.
اما نکته مهم اینه که کسی که میخواد به کلاس زبانی را انتخاب کنه، برای دوره ای ثبت نام کنه، شهریه پرداخت کنه و برای کلاساش زمان بزاره ، حتما به امید کسب نتیجه ای درخشان این کار را می کنه.
شما به عنوان یک ایرانی که تو مدرسه کلی بهتون زبان یاد دادند ولی به دردتون نخورده، دوباره تو دانشگاه هم زبان خوندید و اونم به دانش کلی زبان و مهارت مکالمتون کمکی نکرده، اگر به هر دلیل بدون تعیین سطح درست سر هر کلاس زبانی بشینید دو تا اتفاق براتون میوفته که خیلی خوشایند نیستند.
احتمال اینکه بدون تعیین سطح سر کلاس با سطح مناسبی بشینید تقریباً صفره و اصولاً حالت اول اینه که محتوای کلاس براتون ساده و تکراری هست و حوصله و علاقه و اشتیاقتون سر کلاس کشته میشه، نیرو و انگیزه ای که تا اتمام دوره زبان بهش نیاز دارید تو همون دوره اول از بین میره.
حالت دوم اینه که محتوای کلاس برای شما سخت تر از سطح فعلیتون خواهد بود و باعث میشه بخشی از حرفای استاد و هم کلاسی هاتون را متوجه نشید، یا تو مکالمه ها نتونید به خوبی شرکت کنید و از وقتی که مال شماست استفاده کنید.
یک کلاس زبان خوب و یک دوره زبان موفق که ارزش پول و وقت شما را داشته باشه، اونیه که مناسب سطح فعلی شما باشه، تا آخر هر دوره، اون چیزی که شایسته اش هستید تو زبان براتون اتفاق بیوفته.
این کلاس هم جز با یک تعیین سطح شفاهی کوتاه ولی دقیق و علمی اتفاق نمی افته.
پس لطفا برای تعیین سطح ها ابداً استرس نداشته باشید، چون تعیین سطح اصلا امتحان نیست، تلاش کنید همون چیزهایی که بلدید و یا بلد نیستید را به مصاحبه کننده نشون بدید و بعدش سر کلاسی بشینید که از زبان خوندنتون نهایت لذت را ببرید.
موفق باشید.

برای جلسه مشاوره و تعیین سطح رایگان نوبل کلیک کنید.