دلایل کاربردی بودن تکنیک تقلید در یادگیری زبان

دلایل کاربردی بودن تکنیک تقلید در یادگیری زبان


آیا تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که با تکنیک تقلید لهجه، در درک مطلب شنیداری موفق‌تر عمل می‌کنید؟ نویسنده معروف، جورج برنارد شا، رابطه بین یادگیری زبان و تقلید را اینگونه تفسیر کرده است، ”تقلید فقط چاپلوسی نیست، بلکه بهترین روش یادگیری است”. ادعای بالا در تحقیقات روانشناسی محقیقین دانشگاه رادبوند و منچستر در سال ۲۰۱۰ به ثبت رسیده است.

 

تاثیر تکنیک تقلید در ارتقا سرعت یادگیری زبان
تاثیر تکنیک تقلید در ارتقا سرعت یادگیری زبان

 

ارتقا سرعت یادگیری از طریق تقلید

در سال ۱۹۷۰، روانشناس آمریکایی به نام تندرو ملتزوف، اصطلاح یادگیری اجتماعی و تقلید رفتار گفتاری را مطرح کرد. وی خاطر نشان کرد تقلید، سرعت یادگیری را افزایش می‌دهد و فرصت‌های متعدد یادگیری را فراهم می‌کند. این روش سریع‌تر از کشف فردی عمل می‌کند و بهتر از روش آزمون و خطا است.

 

تمرین با افراد انگلیسی‌زبان

بنابراین برای یادگیری زبان جدید فقط خودتان به کتاب بسنده نکنید. می‌توانید با ارتباط گفتاری روش تقلید را استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از اصطلاحات انگلیسی و یادگیری اصطلاحات کاربردی اسپانیایی، دوستان جدید پیدا کنید و حسابی خوش بگذرانید.

 

کاربردی بودن تکنیک تقلید در یادگیری زبان
کاربردی بودن تکنیک تقلید در یادگیری زبان

 

نکات کلیدی یادگیری سریع‌تر

اگر در صدد افزایش سرعت فرایند یادگیری هستید، می‌توانید از اصطلاحات تقلیدی و زبان بدن استفاده کنید. در حقیقت می‌توانید علاوه بر تقلید نحوه صحبت کردن آن‌ها، رفتار آن‌ها را نیز تقلید کنید. با این روش، خواهید توانست مهارت‌های اجتماعی خود را تقویت کرده و از تجربه زبان‌آموزی‌تان لذت ببرید.

 

 

آیا قصد دارید روش یادگیری زبان خود را تغییر دهید؟ کلاس‌های حضوری وآنلاین آکادمی نوبل، بهترین پیشنهاد ما برای یادگیری زبان با سرعت و کیفیت بالا است. با کمک اساتید مجرب و حرفه‌ای نوبل می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید و در مسیر درست قرار بگیرید.

 

 

جهت ثبت مشاوره رایگان در آکادمی زبان نوبل کلیک کنید